Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 15 september 2016

Betoverende Amigurumi-knuffels

Een poosje geleden heb ik mezelf het boekje "Betoverende Amigurumi-knuffels" van Mari-Liis Lille cadeau gedaan. Wat een leuke patroontjes staan hierin!!
Ik heb al diverse knuffeltjes hieruit gehaakt:




Het bijtje en het vlindertje zijn allebei al uitgevlogen naar 2 pasgeboren baby's!!
 
Beide zijn gehaakt met Catania en Phildar Coton 3.
 
Daarnaast heb ik ook een knuffelbaby gehaakt.
Eline vind deze zo lief......
Deze heb ik met acryl gehaakt en haaknaald 5.
Daardoor is deze knuffel iets groter geworden:
 
 
 
Ik heb ook nog een kledinghangertje omhaakt, vlindertjes gehaakt en deze erop genaaid.
 
 
Ook heb ik nog een Ibiza-style vestje gehaakt, deze keer op bestelling!!
 
 
Dit vestje is maat XS/S.
Het is ook weer gehaakt met het Cotton-garen van de Zeeman, met haaknaald 5.
Ik heb 3 bollen van dit garen nodig gehad.
 
Ik heb dit vestje al eerder gehaakt,
 voor mezelf en eentje voor mijn kleine meid.
Alle informatie hierover, inclusief link naar het patroon van kindermaat 110, kun je hier vinden:
 
 
Liefs van Renate
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. These are so cute!!! I love the butterfly! I'd love for you to link up your wonderful creations at my link party Sew Crafty Saturday! I hope you'll stop by!!

    Monroe @ Sew Crafty Saturday Link Party

    BeantwoordenVerwijderen