Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 31 juli 2014

Kussen no. 5

Zoals ik in mijn vorig blogbericht al meldde, heb ik tijdens de vakantie weer een nieuwe kussenhoes gehaakt. Nummer 5 voor in de woonkamer!!
Lijkt veel, maar met een 6-persoons huishouden valt dit wel mee. En kussens op de bank kun je nooit genoeg hebben :)
Mijn lieve moeder heeft de achterkant (grijze stof) aan de kussenhoes genaaid en nu is ze klaar:


Gehaakt met dezelfde kleuren als de andere kussens, nl. Catania: grijs 172, Phildar Coton 3: piscine 42, jade 58 en blanc 10.
 
Het patroon van deze Sunburst granny square kun je hier vinden.
 
 
Het patroon van dit eenvoudige, maar mooie randje kun je hier vinden.
 
 
Mijn 4 verschillende kussens (ik had 2 dezelfde gehaakt, vandaar dat dit nummer 5 is):
 
 
Van de week heb ik ook nog een leuk kikkertje gehaakt voor een lieve vriendin/buurvrouw die onlangs geopereerd is en een opkikkertje kan gebruiken!
 
 
Een knuffeltje voor een volwassene?
Ja!!!
Ik weet dat ze gehaakte spulletjes leuk vindt en ik hoop dat wanneer ze naar het kikkertje kijkt, vrolijk wordt (als is het maar een beetje) en haar pijn en zorgen even kan vergeten!!
Ze is er in ieder geval blij mee!!
 
Het patroon van dit vrolijke kikkertje kun je hier vinden.
 
Liefs van Renate
 



10 opmerkingen:

  1. I love your latest pillow. The mint color is an absolute favorit this summer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ... Je hebt al een hele mooie reeks kussens gemaakt. Vooral de kleuren van de laatste vind ik prachtig uitgekozen. En ja, kussens heb je nooit teveel hoor.
    Fijne vrijdag gewenst, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke kussens we zijn hier ook bezig met een kussen,het kikkertje
    is ook weer zo schattig wat een lief gebaar:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt niet stil gezeten. Je kussen is een plaatje, en je kikkertje is een schatje.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kussens passen wel heel goed bij mekaar, vrolijke kleurtjes ook! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very very beautiful cushions. Color combos are really good and pleasing.

    www.shamiatcraft.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kussens prachtig. Hele mooie kleuren ook. Ik heb de woonkamer in rood en bruin, maar begin blauwe en groene kleuren steeds mooier te vinden. Maar dat past dus niet in de kamer...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lindas almofadas,preciso aprender a fazer a imenda dos square.Beijo.Valéria.(Brasil).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw opkikkertje maakt jouw vriendin vast vrolijk. Ik moet in ieder geval glimlachen als ik hem zie. Dank je voor de link. Het nieuwste kussen is prachtig. Mooie aanvulling op jouw verzameling.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen