Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

donderdag 18 oktober 2012

Amigurumis

De laatste tijd doe ik het eigenlijk niet meer: amigurumis haken. Dit zijn die leuke gehaakte diertjes.
Ik heb er wel al behoorlijk wat gemaakt. En dit wil ik jullie natuurlijk niet onthouden, dus hier volgen enkele foto's!!




Al deze diertjes heb ik via een patroon gehaakt (via boekjes of via patronen die ik via internet heb gevonden). Behalve de girafjes op de onderste foto, dit patroon heb ik zelf gemaakt! Ik vind het perfect passen bij de giraffe op de bovenste foto. Zo heb je een leuk setje voor b.v. een kraamcadeautje.


Leuke Hello Kitty tashangers/sleutelhangers die ik ook weer haakte via een patroon dat ik via internet heb gevonden ( http://melanie-mijnknutsels.blogspot.nl/2012/04/nog-een-patroontje.html )
En dan mogen deze lieve, superzachte schaapjes natuurlijk niet ontbreken!! Lastig om te haken, want het grijze en roze garen is geen gewoon garen, maar garen met "haartjes" erop. Maar wel een heel mooi effect!

2 opmerkingen: